Support

 
Välkommen till Tholins kundcenter! 🙂 
 
För att få bästa möjliga hjälp så rekommenderar vi att du skickar in din fråga via "Min support". Då får vi nämligen all nödvändig information om dig direkt inklusive dina abonnemang och annan historik. I Min support kan du även hitta dina tidigare ställda frågor. 
 
Om du hellre vill maila oss din fråga så går det också bra - klicka då på knappen i E-post-rutan nedan. 
 
Du är även välkommen att ringa oss om det passar bättre, telefonnumret hittar du lite längre ned på sidan.   

Min support

Här kan du skicka en fråga -  eller hitta information om tidigare inskickade frågor
 
Öppettider: 08:00-16:00 (mån-fre)
 
Kräver inloggning
Skicka en fråga via Min support

E-post

Frågor du skickar via e-post blir inte registrerade under 'Min support'.

Öppettider: 08:00-16:00 (mån-fre)

Skicka en fråga på mail

Telefon

031-84 01 80

Öppettider:

Tholin kundtjänst: 09:30-11:30 (mån-fre)

Support är endast tillgängligt för användare med aktiva abonnemang.