Kontakt

Öppettider

Växel: 8.00 - 16.30
Frågeservice & kundtjänst: 9.30 - 15.00
Lunchstängt: 12.00 - 13.00 

Telefon:

Växel: 031-84 01 80
Frågeservice: 031-84 01 88

Besöksadress:

Lilla Waterloogatan 8
415 02 Göteborg



 
Vi hjälper dig

Välkommen att kontakta oss! Vi hjälper dig med frågor om kurs, servicepaket och abonnemang.

Anette Moberg

Anette Moberg, kundtjänst.

Anneli Skattberg

Anneli Skattberg, reception.


Vanliga frågor och svar för kurs och servicepaket

Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för våra kurser och Servicepaket. Om du inte hittar vad du letar efter är du välkommen att mejla oss på info@tholin.se så hjälper vi dig.

Kurs


Anmälan och avbokning (avanmälan)

Hur bokar jag kurs som privatperson eller förening?

På varje anmälningssida för kurs, under rubriken Företagsuppgifter, finns länk som heter "Är du privatperson eller en förening utan momsregistreringsnummer?". Klicka på länken och gå vidare därifrån.

Jag behöver märka min anmälan med ett referensnummer. Var gör jag det?

När du anmäler dig till din kurs på tholin.se kan du fylla i det i kommentarsfältet i anmälningsformuläret.

Kan jag överlåta min kursplats till en kollega?

Ja, skickat ett mejl till info@tholin.se med namn, mobilnummer och mejladress så ändrar vi och bekräftar överlåtelsen.

Jag behöver avboka min kursplats – vad gäller och hur gör jag?

Information om våra villkor hittar du här: https://tholin.se/om-tholin/villkor/ 

Observera att det är olika villkor för fysiska kurser och digitala kurser. Hör av dig till oss på info@tholin.se för hjälp.

 

Fakturor

När får jag min faktura för kursen?

Fakturan får du 10 dagar innan kursstart.

Kan jag få fakturan för kursen på mail?

Det går jättebra! Skicka ett mejl med mejladressen för fakturan till info@tholin.se så ordnar vi det.

 

Streamad kurs

Vad behöver jag tänka på vid en streamad kurs?

Här hittar du våra tekniska krav för digitala kurser och seminarier.

 

Intyg

Hur får jag ett kursintyg?

Du hämtar själv ditt kursintyg genom att logga in på lärandeportalen via tholin.se.

 

Servicepaket & abonnemang


Skaffa eller säga upp abonnemang

Hur skaffar jag abonnemang som privatperson eller förening?

Mejla oss på info@tholin.se så ordnar vi det. Vi behöver följande uppgifter i form av kontakt- och fakturauppgifter: förnamn, efternamn, fakturaadress, postnummer, ort, e-post och mobilnummer.

Kan vi vara fler användare på ett abonnemang?

Våra abonnemang är personliga. Vill ni ha en företagslösning för flera användare så kontakta oss på info@tholin.se

Kan man byta användare på ett abonnemang? Hur gör jag då?

Ja, skicka ett mejl till info@tholin.se med namn, mobilnummer och mejladress för personen som ska ta över abonnemanget.

Jag vill säga upp mitt abonnemang – vad gäller och hur gör jag?

Information om våra villkor hittar du här: https://tholin.se/om-tholin/villkor/

Hör av dig till oss på info@tholin.se för hjälp.

 

Inloggning

Varför ser jag inte mina tillgångar när jag loggar in på mina Servicepaket?

Kontrollera att du är inloggad som rätt användare. Det gör du så här:

  • I inloggat läge klickar du på menyn (prickarna) till vänster om Tholin-loggan.
  • När menyn fälls ner ser du användarnamnet överst.

Behöver du mer stöd är du självklart välkommen att kontakta oss på info@tholin.se