I supportportalen kan du skapa nya supportärenden, läsa FAQ (vanliga frågor) och hitta viktig information om våra produkter. Du ser dina tidigare ärenden och kan följa pågående.
Kontor: 8.00 - 16.00
Växel och kundtjänst: 8.30 - 16:00
Frågeservice: 9.30 - 15.00
Lunchstängt: 12.00 - 13.00
Växel: 031-84 01 80
Mail: info@tholin.se
Lilla Waterloogatan 8
415 02 Göteborg
Välkommen att kontakta oss! Vi hjälper dig med frågor om kurs, servicepaket och abonnemang.
Anette Moberg, kundtjänst
Birgitta Heikura, kundtjänst
Ibland kan det vara skönt att diskutera tankar och behov kring utbildning och kompetensutveckling med proffs på området.
Välkommen att kontakta våra säljare så hittar vi rätt kompetenserbjudande för dig!
Varför finns det inte moms på fakturor för abonnemang på servicepaket?
Du kan läsa mer om anledningen här: Fakturor
I vår lärandeportal Simployer Learn har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för våra kurser.
I vårt supportcenter har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för Servicepaket.
I vårt supportcenter har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren för fakturor och abonnemang.