Hur Simployer agerar under utvecklingen av covid-19

På Simployer håller vi noga koll på utvecklingen av covid-19, även kallat coronaviruset, för att du som kund ska känna dig trygg i din kompetensutveckling tillsammans med oss. Vi följer löpande rekommendationer från svenska myndigheter och agerar utifrån dessa.

     

den 12 mars 2020

Vad vi gör som kursleverantör

Vi erbjuder ett stort digitalt kursutbud så att du har möjlighet att få ny kunskap även om du befinner dig hemma. Genom att ha ökat fokus på digitalt lärande istället för onsite-kurser ser vi till att vi inte bidrar till folksamlingar som kan leda till smittspridning.

Vårt digitala kursutbud planerar vi att utöka ytterligare och vi publicerar nya kurser här. När du deltar i en digital kurs hos oss kan du i de flesta fall ställa frågor direkt till våra experter via chatt. Dessutom har du tillgång till kursen efteråt i tre månader.

Just nu pågår Stora Lönedagen och där har vi två olika tillfällen (13 respektive 24 mars) som streamas så att du kan följa dagen digitalt istället för i kurslokal. Kontakta vår kundtjänst om du vill ändra din bokning till något av dessa tillfällen, du når dem via info@tholin.se.

Vad kan du som kursdeltagare göra?

Deltar du på en onsite-kurs är det förstås viktigt att även du följer myndigheternas rekommendationer, exempelvis gällande handhygien.

Om du känner dig sjuk råder vi dig till att stanna hemma och boka om kurstillfället. I de allra flesta fall kan vi erbjuda ett digitalt alternativ. Läs mer om våra villkor.

 


Vägen framåt för HR: inför 2021 och vidare!

Simply HR

Läs mer om årets digitala HR-event från Simployer